7 alimente care ard mai repede grăsimile

Auzim mereu că pentru a pierde din kilogramele în plus este nevoie să mâncăm mai puţin şi să fim mult mai activi. Este un sfat util şi sănătos, însă fără un plan bine definit nu avem mereu şanse de reuşită. Există câteva alimente sănătoase care ne pot deveni aliaţi în procesul de slăbire, menţinând rata metabolică de ardere a grăsimilor la un nivel optim, astfel încât să ardem calorii într-un ritm accelerat.

Produsele alimentare prezentate mai jos ajută la arderea grăsimilor datorită proprietăţilor antioxidante, dar şi graţie calităţii lor de a stimula funcţia anumitor hormoni din organism. În plus, acestea ajută la prevenirea diferitelor boli, aşa că este bine să le avem mereu pe lista de cumpărături.

Migdalele: Ultimul studiu publicat în European Journal of Clinical Nutrition, arată că persoanele care au adăugat 43 de grame de migdale în dieta zilnică au declarat că le-a fost mai puţin foame peste zi. Explicaţia stă în faptul că migdalele sunt bogate în proteine, grăsimi bune şi fibre.

Merele: Nutriţionistul american Tammi Flynn a găsit o metodă eficientă de a slăbi. Le-a recomandat persoanelor care voiau să piardă în greutate să mănânce câte un măr înainte de mesele principale. Participanţii care au intrat în programul de slăbire bazat pe acest truc au slăbit aproximativ 8 kilograme în 3 luni.

Avocado: Conţine grăsimi mononesaturate, potasiu, magneziu, acid folic şi vitaminele C şi E. Nutriţioniştii susţin că cei care mănâncă o jumătate de avocado la prânz ar putea consuma mai puţină mâncare la cină. În plus, consumul de avocado îmbunătăţeşte sănătatea inimii şi reduce riscul de apariţie a cancerului.

Bananele: Conţin o sursă de amidon rezistent, un tip de amidon important pentru pierderea în greutate. Corpul digeră încet acest produs, astfel că senzaţia de saţietate durează mai mult, încurajând, în acelaşi timp, ficatul să ardă grăsimile.

Fasolea neagră: Dintre toate boabele din alimentaţia omului, fasolea neagră este cea mai bogată în antioxidanţi. Conţinutul redus de grăsimi, dar bogat în fibre şi triptofan, fac din fasolea neagră un aliment important în diete. Taie pofta de mâncare, reglează somnul şi induce o stare de bine.

Coacăzele: O cană de coacăze bogate în antioxidanţi conţine 80 de calorii şi 4 grame de fibre. Aceste fructe reprezintă o bună sursă de mangan, care accelerează metabolismul.

Cireşele: Au un conţinut ridicat de apă (circa 80%), calorii puţine, indice glicemic mic, efect laxativ şi diuretic.  Cireşele se digeră încet, astfel că un consum regulat menţine glicemia la un nivel normal.

Citește și:
Slăbire localizată? Criolipoliza te ajută să slăbeşti doar unde ai nevoie!
Dieta TLC (Therapeutic Lifestyle Changes), ideală pentru slăbire şi pentru cei cu colesterolul mărit
Apa minerală carbogazoasă, contraindicată în regimul de slăbire?
Exclusiv Online - 07.07.2017
Taguri: alimente, grasimi

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.