Cum e mai bine să consumi turmeric – pudră sau sub forma unui supliment?

Aroma şi culoarea turmericului sunt de neînlocuit dacă vreţi să obţineţi un curry delicios. Dar pentru a vă bucura de cât mai multe dintre beneficiile pentru sănătate ale acestui condiment versatil ar fi bine să introduceţi în dieta voastră şi un supliment.

Cea mai importantă substanţă din turmeric este curcumina şi peste 7000 de studii au examinat efectele acesteia în prevenirea cancerului, artritei, diabetului sau bolilor neurodegenerative precum Alzheimer şi Parkinson. Propietăţile sale anti-inflamatoare fac din turmeric un adevărat miracol pentru sănătate. În condiţiile în care inflamaţiile cronice din organism sunt cauza multor boli, administrarea unui supliment pe bază de curcumină este un mod uşor şi eficient de a preveni îmbolnăvirea.

O linguriţă de turmeric conţine doar 100 mg din ingredientul activ curcumina şi pentru a beneficia cât mai mult de propietăţile acestuia ar fi necesar de o cantitate de  două până la zece ori mai mare. Rădăcina de turmeric conţine doar 3% concentrat de curcumină. Astfel, se recomandă administrarea de două ori pe zi a unui supliment care conţine 250 sau 500 mg curcumină. Căutaţi un extras de turmeric care să conţină un procent de cel puţin 95% de curcuminoide.

Citește și:
Bolile inflamatorii intestinale atacă tot mai mult tinerii
Consumaţi ghimbir în băuturi, salate şi alte preparate delicioase!
Unul dintre compuşii aspirinei ar putea reduce efectele Alzheimer şi Parkinson
Exclusiv Online - 04.01.2016

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.