Cereale integrale cu cremă de brânză şi fructe pentru micul dejun

La micul dejun poţi opta pentru varianta clasică de cereale cu lapte sau cereale cu iaurt, dar poţi încerca şi alte combinaţiile inspirate precum cereale integrale cu cremă de brânză şi fructe. 

Iată o astfel de reţetă simplă, dar delicioasă:

Ingrediente:

30g – 40g cereale integrale Fitness (110 - 147 kcal) sau cereale integrale cu ovaz Cheerios (115 – 154 Kcal), sau le poţi combina pe ambele
80g - 100 g Crema de branza light (Philadelphia 125 - 157 Kcal)
O linguriţă de miere (8-10 g , 25-30 kcal)
O lingură de afine (sau zmeură)

Mod de preparare:

Se freacă crema de brânză cu mierea, iar jumătate din cantitate se freacă apoi cu fructele pasate (fără sâmburi în cazul zmeurei).
Pisează 2/3 din cantitatea de cereale şi pune apoi jumătate din ele într-un pahar, adăugă într-un strat crema de brânză, apoi restul de cereale pisate, al doilea strat de cremă de branză (cel cu fructe), iar deasupra presară restul de cereale (nepisate) însoţite de câteva afine.
Obţineţi o porţie delicioasă de mic dejun cu doar 265 kcal (sau 341 kcal porţia mare).

Citește și:
3 reţete de prăjituri, deserturi dezvăluite de Chef Paul Siserman
Reteta pulpe de pui glazurate cu peltea de gutui
4 reţete de dulceaţă din fructele specifice toamnei
Exclusiv Online - 10.11.2017

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.