Ca să ai partide de sex memorabile, fă acest lucru extrem de simplu

Ce-ar fi dacă ţi-am spune  că secretul unui sex mai bun şi mai frecvent a fost  tot timpul în mijlocul dormitorului tău, gratuit, uşor de obţinut, cu rezultate spectaculoase şi fără efecte secundare? Probabil că ai deja o sprânceană ridicată neincrezător, dar  este cât se poate de adevărat. Care este raspunsul? Să dormi mai mult.

Există cercetări care atestălegătura între somn şi sex mai bun. Femeile care au dormit doar o oră suplimentară pe timp de noapte şi-au crescut şansele de a face sex a doua zi, cu 14%, potrivit unui studiu din 2015, din Journal of Sexual Medicine. Poate că nu pare prea mult, dar dacă adaugi doar două ore de somn în plus pe noapte, şansele de sex se dublează. Un aspect foarte important este faptul că problema este parţial despre modul în care ai dormit noaptea trecută, dar este şi despre felulîn care dormi în general . Dacă ai un somn de calitate, vei fi mai energizat, vei avea o minte mai limpede şi vei funcţiona mai eficient, aşa că nu ai nici un motiv să ajungi seara acasă epuizat, fără pic de energie şi fără chef de sex. Dacă nu te-am convins, avem şi trei argumente ştiinţifice pentru care dacă dormi mai mult, vei avea parte de partide de sex de calitate.

Somnul îndepărtează stresul

Când eşti obosit pentru că ai pierdut o noapte din diverse motive, factorii de stres obişnuiţi vor avea un impact mai mare a doua zi. Dacă lipsa de somn este o constantă în viaţa ta, sarcinile zilnice vor avea de suferit, ceea ce va duce la performanţe scăzute şi la o stare de stres permanentă. Şi stresul este principalul ucigaş al libidoului. Somnul este strâns legat de starea de spirit, ajută la reglarea emoţiilor, la combaterea stresului, la gestionarea memoriei emoţionale şi este un tampon împotriva problemelor zilnice. Când eşti mai relaxat şi mai fericit, este mult mai probabil să ai chef de sex.

Somnul reglează hormonii

O cantitate suficientă de somn ajută la menţinerea echilibrului hormonal al organismului. A fost demonstrat că somnul ajută la reglarea testosteronului, astfel încât deprivarea de somn scade nivelul de testosteron în decurs de 24 de ore. Testosteronul este un hormon care joacă un rol important şi în alimentaţia ta. Somnul are, de asemenea, roluri importante în reglarea altor hormoni sexuali, inclusiv estrogen, iar somnul insuficient poate duce la funcţionarea deficitară a unora dintre aceşti hormoni.

Somnul îţi oferă energie şi concentrare

Sexul bun înseamnă să te concentrezi pe partenerul tău şi să fii conştient de modul în care vă simţiţi, astfel încât să vă puteţi bucura de plăcere şi să aveţi orgasm. Toate acestea sunt mult mai probabile atunci când corpul tău a avut timp să se reîncarce. Şi dacă eşti în mod constant prea obosit să te bucuri fizic de sex sau să atingi punctul culminant, somnul îţi va da energia pentru a te reîntoarce la vremurile bune când sexul nu era activitatea aceea lunară, făcută pe fugă, cu gândul la somnul de după.

Foto: pixabay.com

 

Citește și:
4 moduri de a face sex în care poţi (şi nu poţi) să rămâi însărcinată
10 paşi pentru sex de calitate
4 lucruri care îţi distrug cheful de sex
Sex oral, sex anal: distrug sau nu căsnicia?
7 boli transmise prin sex oral
7 secrete pe care femeile le spun prietenelor dupa ce fac sex
Scuze sau sex? Ce preferă bărbaţii după o ceartă
Sex de tip fast food: iată ce pericole implică!
La ce vârstă avem parte de cele mai intense partide de sex?
10 motive să faci sex
Exclusiv Online - 04.05.2018
Taguri: sex, somn

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.