Lenjerie intimă: ce preferinţe au femeile din România, de la model, până la culoare

FOTO: 123rf.com FOTO: 123rf.com

Atunci când vor să se simtă sexy sau când vor să-şi surprindă partenerul, seturile de lenjerie intimă sunt preferatele femeilor, arată un sondaj SevenSins. Femeile care se răsfaţă cel mai adesea cu lenjerii seducătoare sunt cele cu vârste curpinse între 35 şi 44 de ani (38%). Printre preferinţele româncelor, pe lângă seturi, body-uri şi lenjerii de noapte, cele mai căutate sunt cele negre (57%).

Dincolo de necesitate, femeile consideră că a-şi cumpăra piese de lenjerie fină, din materiale preţioase precum dantela, satinul sau catifeaua, reprezintă o modalitate ideală de a-şi surprinde partenerul, chiar dacă este vorba sau nu de o ocazie specială. Potrivit sondajului, 53% dintre femei cumpără lenjeria gândindu-se în primul rând la partener, în timp ce 40% dintre femei o fac pentru că se simt mai senzuale.

Femeile şi barbaţii, gusturi asemănătoare în materie de lenjerie intimă

În materie de lenjerie intimă, femeile şi bărbaţii au aceleaşi gusturi. Datele sondajului arată că seturile de lenjerie intimă sunt alese de 41% dintre femei şi 30% dintre bărbaţi, în timp ce body-urile sunt preferate de 18% dintre femei şi de 22% dintre bărbaţi, iar chemise-urile de 17% dintre femei, respectiv de 13% dintre bărbaţi.

În privinţa culorilor, preferinţele sunt destul de clare: negru (57%), roşu (25%), alb (9%). Cel mai puţin râvnite sunt piesele roz, grena, lila sau în alte culori.

Sondajul a fost realizat în perioada ianuarie – februarie 2019, online, pe un eşantion de 711 respondenţi.

Citește și:
Kendall Jenner, alături de tatăl ei pe covorul roşu. Cine a purtat mai bine rochia?
Catrinel Menghia, mamă pentru prima oară. Prima fotografie cu fetiţa ei- FOTO
OSCAR 2019: rochiile de pe covorul roşu GALERIE FOTO
Exclusiv Online - 25.02.2019

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.