3 modalităţi de a mânca mai multe fructe


Fructele proaspete nu sunt întotdeauna accesibile în sezonul rece, dar asta nu înseamnă că trebuie să renunţi. De exemplu, un studiu în Journal of the Science of Food Agriculture a arătat că piersicile proaspete şi uscate au acelaşi nivel de antioxidanţi, acid folic, şi vitaminele A, C şi E. Iată câteva modalităţi de a te bucura de proprietăţile magice ale fructelor.


- Alege variantele uscate. Sunt bogate în fibre şi oferă instant energie. Totuşi, ai grijă că au şi un conţinut mare de zahăr, aşa că nu exagera pentru că îţi pot aduce kilograme în plus.

- Piureul de fructe este o altă variantă de luat în calcul. Alege variante fără prea multă frcutoză sau conservanţi sau prepară-le chiar tu.

- De asemenea, fructele congelate sunt şi ele bogate în nutrienţi. Le poţi folosi în smoothie sau iaurt.

- Coaja fructelor uscate sau a celor pe care le-ai pus în piure poate conţine zahar în plus, dar, atâta timp cât nu este primul ingredient, este o bună alternativă la bomboane.

Citește și:
Despre bulgur - ce este, cum se prepară şi beneficiile în dietă
5 alimente grase care vă ajută să slăbiţi
Murăturile: beneficii şi contraindicaţii!
Exclusiv Online - 29.11.2013 Sursă foto: Shutterstock

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.