5 alimente la care nu trebuie să renunţi

Există o mulţime de alimente pe care nu le mânânci, iar asta pentru că îţi plac sau nu îţi dai seama câte avantaje au pentru organismul tău. Fructele şi legumele ar trebui să fie, însă, o parte esenţială din dieta ta, în primul rând pentru vitaminele şi mineralele pe care le conţin. Iată care sunt alimentele de care ai nevoie şi ce avantaje au pentru sănătatea ta!

Cocosul

Fructele de cocos conţin vitamine şi minerale care sunt în mod evident fantastice pentru sănătatea ta şi pot contribui la dezvoltarea oaselor şi a dinţilor sănătoşi. Uleiul de nucă de cocos conţine antioxidanţi care ne ajută să ne păstrăm tinereţea şi, credem sau nu, poate ajuta la tratarea mai multor afecţiuni ale pielii, inclusiv psoriazis şi eczeme.

Dacă îţi place gustul de nucă de cocos, e indicat să incluzi acest fruct în dieta ta. Poţi chiar să bei lapte de cocos.

Kiwi

Fructele de Kiwi conţin mai mult potasiu decât bananele şi mai multă vitamina C decât portocalele. Acestea deţin, de asemenea, o serie de alte vitamine care ar trebui să fie întotdeauna prezente în dietele noastre. Kiwi este bogat în fibre şi poate ajuta la prevenirea bolilor, cum ar fi diabetul zaharat, Ba mai mult, micşorează nivelul colesterolului, iar astfel  reduce şansele de a avea un atac de cord. Acest fruct gustos poate fi mâncat singur , tăiat în felii, sau poate fi adăugat la o salată de fructe. În general,îl poţi include chiar şi în mesele principale. Dacă îţi place să mănânci salate, nu uita de feliile de kiwi. Acestea pot fi servite şi cu pui sau peşte. 

Ouăle

Poate că nu mănânci ouă des, dar, pentru sănătatea ta, ar trebui să o faci. Ele sunt o sursă excelentă de proteine, au potasiu, vitamina A, vitamina B şi vitamina D. Unele dintre vitaminele şi mineralele pe care le conţin ajută la lupta împotriva cancerului şi pot reduce riscul de accident vascular cerebral şi infarct miocardic.

Există atât de multe moduri în care poţi încorpora un ou în dieta ta. De exemplu, poţi pune un ou fiert tocat în salată, poţi să faci un sandviş cu ou sau poţi opta pentru un mic dejun englezesc complet, care să conţină şi acest aliment.   

Piperul roşu

Alimentele condimentate au numeroase beneficii pentru organism, chiar dacă nu le conştientizăm. Pieperul roşu îţi poate stimula metabolismul, ceea ce poate ajuta la scăderea în greutate. De asemenea, poate reduce tensiunea arterială şi îţi poate ajuta sistemul digestiv, îmbunătăţind viteza şi eficienţa procesului. 

Piperul poate fi încorporat cu uşurinţă în dietele noastre. Orice fel de mâncare spaniolă sau mexicană pe care o serveşti poate include piper. Ba mai mult, îl poţi presăra peste o varietate de alimente, inclusiv peşte şi alte tipuri de carne.

 Nucile

Nucile sunt o sursă de vitamine şi minerale, inclusiv vitamina E. Ele conţin, de asemenea, o cantitate mare de seleniu, aşa că e suficient să mânânci doar una sau două pentru a te bucura de efecte.

 

 

Citește și:
Vitamina D: 10 alimente care o conţin
Inflamaţia: alimente şi băuturi antiinflamatorii
Colon iritabil, gastrită, ulcer: alimente de evitat
5 alimente anti chelie
8 alimente care îţi pot afecta viaţa sexuală
Exclusiv Online - 21.09.2018
Taguri: nuci, oua, dieta, legume, piper

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.