Glicemie crescută? Iată 10 alimente care reglează nivelul de zahăr

10

Cu glicemia nu e de joacă! Nivelul ridicat al zahărului din sânge poate duce la apariţia a numeroase probleme de sănătate, între care infarctul, diabetul de tip 2, accidentul vascular cerebral, disfuncţia erectilă sau chiar orbirea permanentă.

Veştile bune? Există posibilitatea să previi toate aceste boli cronice păstrând un regim alimentar în care să incluzi următoarele 10 alimente, care au capacitatea de a regla în mod natural nivelul de zahăr din organism.

Intră în GALERIA FOTO de mai jos şi vezi ce trebuie să mănânci pentru a păstra glicemia în limite normale.

Galerie foto

vezi galeria 10 foto

Cât priveşte alimentaţia care creşte excesiv nivelul glicemiei, specialiştii recomandă să ne ferim de alimentele care au indice glicemic mare, adică produse rafinate bogate în amidon, carbohidraţi, zahăr, miere bogată în fructoză sintetică, sirop de arţar, bomboane, prăjituri.

De asemenea, bolnavii trebuie să consume cu mare prudenţă şi sucurile naturale din fructe chiar dacă sunt neîndulcite, cât despre alimentele de tip fast-food, acestea trebuie scoase complet din alimentaţie întrucât conţin substanţe nocive şi zaharuri, chiar şi atunci când sunt sărate.

Citește și:
Aveţi glicemia crescuta? Iată ce alimente trebuie să evitaţi
Diabet zaharat de tip I: simptome, complicaţii, tratament
Recomandări utile pentru bolnavii de diabet
Exclusiv Online - 17.11.2016

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.