Program de psihonutriţie cu medicul nutriţionist Mihaela Bilic

Clinica Smart Nutrition lansează începând cu luna aprilie 2019 un program de psihonutriţie coordonat de doamna doctor Mihaela Bilic, unul dintre cei mai apreciaţi medici nutriţionişti din România. Programul va avea o durată de 3 luni şi este destinat pacienţilor care vor să atingă o anumită greutate corporală şi să adopte un stil de viaţă sănătos.

Psihonutriţia propune o abordare diferită a relaţiei cu mâncarea, punând accentul pe folosirea simţurilor, şi nu a raţiunii, atunci când vine vorba de interacţiunea cu un aliment. Clasicele întrebări "Eu ce/cât/cum să mănânc?" sunt înlocuite cu întrebarea "Eu de ce mănânc?"; se deschide astfel un univers nou de înţelegere, nu atât a compoziţiei nutritive şi calorice a alimentelor consumate, cât a senzaţiilor şi nevoilor pe care un aliment le poate crea în corp. Implicit, noul program va aborda problemele pe care pacienţii încercă să le rezolve prin mâncare, în special sentimentele negative la care unii dintre noi găsesc soluţii alimentare, prin ceea ce numim mâncatul emoţional.

Programul de psihonutriţie pe care îl va susţine în clinică reprezintă un concept nou în România şi are la bază practica existentă în Franţa, unde domeniul psihonutriţiei este foarte avansat. Smart Nutrition este singura clinică medicală din România care asigură o abordare completă a nutriţiei, toate serviciile fiind realizate de medici specialişti. Pe lângă consultaţii medicale, investigaţii, analize şi jurnal nutriţional, acum oferim pacienţilor posibilitatea ca aici să găsească răspunsul la întrebarea “Eu de ce mănânc?”, şi să identifice astfel cauzele profunde care au generat problemele cu greutatea. Îi aşteptăm cu drag pe toţi cei care îşi doresc să aducă o schimbare pozitivă în stilul lor de viaţă şi care vor să descopere metodele potrivite pentru a ajunge la silueta dorită”, a declarat Andreea Vasile, directorul clinicii Smart Nutrition.

Psihonutriţia îşi propune să restabilească pentru fiecare dintre noi o relaţie pozitivă şi echilibrată cu mâncarea, acest lucru fiind posibil odată cu încheierea conflictului cu corpul nostru, prin acceptarea de sine şi, nu în ultimul rând, cu dezvoltarea şi cunoaşterea personală la nivel de senzaţii şi emoţii. Doar atunci când ştii ce simţi, poţi ştii şi ce, cât, cum să mănânci!”, a declarat dr. Mihaela Bilic. 
 

Citește și:
Zahărul: cum trebuie mâncat ca să nu îngraşe
Chef Emmanuel Perrodin: ”Să mâncăm carne o dată pe săptămână, dar de calitate superioară!”
Alimente care accelerează procesul de îmbătrânire: cu ce să le înlocuieşti
Mic-dejun: reţete rapide, sub 20 de minute
Dieta cu fibre: beneficii în sănătate
Exclusiv Online - 25.03.2019

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.