Coapsele ferme te fac şi mai sexi!

Fiecare femeie îşi doreşte, la un moment dat, să aducă “îmbunătăţiri” corpului ei.

Fie că ne dorim picioare mai subţiri, talie de viespe sau abdomen cu pătrăţele, ne străduim din greu să le obţinem ţinând diete stricte şi practicând mult sport. “Problema” coapselor ferme este dezbătută din ce în ce mai des, în sălile de sport sau în programele de slăbit.

Dar nu este atât de greu cum pare!

Aşadar, dacă ai probleme cu coapsele, trebuie să ştii că forma lor poate fi modificată sau ajutată, astfel încât să fii foarte mulţumită de aspectul tău, urmând doar trei paşi simplii!

Primul este legat de alimentaţie. Exclude din dieta ta brânza grasă, smântâna şi preparatele din carne (cum ar fi mezeluri, cârnaţi şi altele). Acestea sunt surse de grăsimi rele care se vor depozita pe zona coapselor în mod special. Consumă zilnic orz verde care face minuni pentru sănătatea şi frumuseţea ta.

Al doilea pas este masajul. Chiar automasaj cu o lufă, preferabil în ficare zi, la duş, timp de 5 minute. Ajută la îmbunătăţirea circulaţiei şi la eliminarea toxinelor din zona coapselor.

Al treilea pas, extrem de important, este SPORTUL!

Iată un program pe care poţi şi ar trebui să-l execuţi zilnic!

Începe cu alergare uşoară pe loc, timp de 3-5 minute. Continuă cu trei minute de alergare cu căcâiele înspre şezut. 30 de sărituri pe piciorul stâng cu semigenuflexiune, urmate de 30 de sărituri la fel, pe piciorul drept.

Aşază-te pe covor, pe partea lateral-stânga, cu picioarele întinse, braţut stâng întins pe lângă ureche, iar palma dreaptă sprijinită în faţa abdomenului. Din această poziţie, ridică ambele picioare la 45 de grade, menţine o secundă, coboară şi repetă de 30 de ori pe partea stângă, şi de 30 de ori pe partea dreaptă.

Pe spate culcat, cu braţele întinse în lateral, genunchii îndoiţi şi depărtaţi la nivelul umerilor şi tălpile sprijinite pe covor, coboară ambii genunchi în partea stângă, revino la poziţia iniţială şi apoi coboară în partea dreaptă. Alternează stânga-dreapta de 30 de ori; este foarte important să menţii genunchii depărtaţi la nivelul umerilor!

Pe burtă culcat, cu palmele sprijinite sub bărbie, îndoaie genunchii, ducând călcâiele în sus, înspre şezut, încercând să desprinzi genunchii de pe covor.

Încheie acest program efectuând automasaj pe zona coapselor, masând de sus în jos.

Sursa: "Sport, Dietă şi Vedete", Florentina Opriş

Citește și:
Antrenamentul-şoc al unei sedentare înrăite
Antrenament la tine acasă – Învaţă să faci mişcare fără să mergi la sală!
Antrenorul personal - cum NU ar trebui să fie!
Exclusiv Online - 11.04.2014

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.