Kinga Sebestyen, exerciţiul cu care arde 1000 de calorii- GALERIE FOTO

5

Are 44 de ani, doi copii, arată demenţial şi se bucură de o carieră impresionantă. Kinga Sebestyen a făcut cunoscut în România şi peste hotare fenomenul Kangoo Jumps, iar astfel reuşeşte să facă zilnic mişcare, indiferent unde se află. Atunci când nu este în sala de antrenamente sau la orele de perfecţionare pentru instructorii pe care îi acreditează, Kinga are grijă să facă mişcare chiar şi în vacanţă sau în zilele libere
 

Kinga Sebestyen: exerciţii care o ajută să ardă calorii

Chiar dacă e soare sau plouă, iarnă sau vară, antrenoarea îşi pune în picioare ghetele rebound şi iese la alergat în aer liber. Astfel, reuşeşte să îmbine exerciţiile cardio cu cele de stretching şi de relaxare, care o fac să ardă chiar şi 1000 de calorii într-o oră şi o ajută să-şi tonifieze silueta. Aceste rezultate sunt mult mai vizibile decât dacă ar alege să nu se antreneze cu ghetele în picioare.
 
Timp de aproape două săptămâni pe lună, Kinga locuieşte în Spania, acolo unde se află biroul central Kangoo Jumps şi de poate bucura de o climă mai blândă, care îi permite să iasă aproape zilnic la alergat pe plajă sau pe promenada de pe malul mării.
 
„Eu şi în Miercurea Ciucu ies la alergat pe ghete iarna, dacă nu e zăpadă. Mă îmbrac bine, îmi pun fular şi şapcă ori căciulă, pentru că încep să transpir după cinci minute. Nu mă opresc timp de o oră, iar la final intru rapid în casă. Acesta este secretul de a alerga la zero grade Celsius. Când e cald, însă, în special când sunt în Spania, alerg în parcuri, pe plajă sau pe promenada de pe malul mării. Dacă aş alerga fără ghete, aş arde cam 300 de calorii într-o oră. Când am ghetele în picioare ard cel puţin dublu. Apoi, îmi iau si gantere de 1 kilogram în mâini, sau chiar sticle cu apă plată, şi fac exerciţii cu ele. Ajung în final, după o oră, să ard 1000 de calorii şi să am toţi muşchii tonifiaţi. Am avantajul că ghetele îmi protejează coloana şi articulaţiile, nu sunt şocuri pe genunchi, aşa cum se întâmplă când alergi în special pe asfalt. Simţi că zbori atunci când alergi”, explică Kinga Sebestyen.
 
De asemenea, când prinde vreme bună, profită din plin pentru a face SUP (Stand Up Paddle), un sport care înlocuieşte clasicul antrenament şi pe care nu îl practică de foarte mult timă. Acesta presupune să stai în picioare pe o placă deasupra apei, în timp ce vâsleşti şi poate fi practicat pe orice tip de apă, câtă vreme nu sunt valuri puternice. În tot acest timp trebuie să îţi menţii echilibrul, iar în felul acesta toate grupele de muşchi vor fi lucrate şi vei obţine un corp tonifiat şi relaxat.
 
 

Galerie foto

vezi galeria 5 foto
Citește și:
Duşmanii feselor ferme: greşeli pe care le faci şi riscuri la care te expui
Slăbeşte rapid: dietă, sfaturi, pericole care te pândesc
Dr. Florin Ioan Bălănică: alimentele de Post care nu îngraşă
Exclusiv Online - 29.11.2018

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.