Cum să te pregăteşti pentru o cursă de 5 km în doar 5 săptămâni - SĂPTĂMÂNA TREI

Eşti deja de două săptămâni fan al alergărilor din ce în ce mai susţinute? Te simţi deja mai uşor şi mai în formă? Atunci perseverează, treci la a treia săptămână şi ţine cont în continuare de sfaturile campionului României la triatlon, duatlon şi aquatlon, Ciprian Bălănescu şi de cele ale specialiştilor Herbalife.

ANTRENAMENT

1. Măreşte distanţa de alergare gradual, cu aproximativ 300 de metri zilnic, până ajungi la 3 km.
2. Nu uita că doar treptat poţi să creşti ritmul! În a treia săptămână, efortul nu se mai simte atât de tare ca în primele două săptămâni însă nu exagera!
3. Ia-ţi două zile pauză între antrenamente, însă nu consecutiv.
4. Fii temperat. Cei care vor să alerge susţinut cred că trebuie să nu uite în permanenţă un singur lucru: distanţa şi ritmul de alergare trebuie adaptate fiecarui sportiv în parte.
5. Nu uita de stretchingul de dinainte şi după antrenament pentru că favorizează revenirea la normal a tonusului muscular.

NUTRIŢIA

1. Consumă atât carbohidraţi cât şi proteine cât mai curând posibil după finalizarea antrenamentului, în special în următoarele 30 de minute. Shake-urile pentru recuperare Herbalife24 Endurance şi Herbalife24 Strength pot fi folositoare în acest moment, când apetitul este scăzut.
2. Nu uita de programul zilnic de 3 mese şi două gustări. Ai grijă să consumi proteine de calitate din peşte, lactate slabe şi leguminoase; carbohidraţi din legume, fructe şi pâine integrală; grăsimi din uleiuri presate la rece, seminţe crude şi peşte gras.
3. Nu sări peste nicio masă de după antrenament. Este o greşeală des întâlnită, din dorinţa de a reduce consumul de calorii.
4. Hidratează-te din belşug cu apă şi Hydrate din gama Herbalife24.

ALTE SFATURI

1. Trăieşte bucuria din plin şi gândeşte-te că alergarea este o modalitate eficientă de a scăpa şi de kilogramele în plus.
2. Nu uita să te refaci prin diverse metode: o baie caldă prelungită, un somn bun şi odihnitor, plimbări lungi în natură, masaj, saună, alimentaţie sănătoasă.

Fii la curent cu performanţele campionului naţional la triatlon, duatlon şi aquatlon, Ciprian Bălănescu, accesând pagina https://www.facebook.com/ciprianbalanescu?fref=tsŢ !

Citește și:
Mănâncă sănătos, trăieşte echilibrat!
Anca Bucur îţi spune ce să mănânci ca să ai un corp armonios
Cum să te pregăteşti pentru o cursă de 5 km în doar 5 săptămâni - PRIMA SĂPTĂMÂNĂ
Cum să te pregăteşti pentru o cursă de 5 km în doar 5 săptămâni - SĂPTAMÂNA DOI
Exclusiv Online - 24.04.2015

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.