Un desert sănătos cu doar trei ingrediente

Ingrediente:

o ceaşcă de lapte vegetal (migdale, caju, cocos)

2 linguriţe de seminţe de chia

Fructe uscate (stafide, goji, curmale) sau fructe de sezon pentru topping

Combină seminţele de chia cu laptele, amestecă bine pana se distribuie uniform şi lasă-le pe peste noapte în frigider (sau măcar timp de o oră) pentru ca seminţele să se hidrateze. Seminţele se vor expanda şi vor crea textura gelatinoasă de budincă (e ca un mic experiment de laborator!).  Dacă vrei să obţii o gust mai dulce şi mai aromat poţi adăuga miere de albine sau sirop de agave şi condimentele preferate (vanilie, scorţişoară, nucşoară). Pentru un mic dejun bogat în fibre adaugă fulgi migdale sau nuci. Cel mai simplu desert, nu-i aşa?

Citește și:
Budincă de orez cu caise
Budincă cu lapte de ovăz, cireşe şi scorţişoară
Budincă de ciocolată şi migdale cu cremă de unt
Articol din revistă - 12.11.2015

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.