Cum se fac corect genuflexiunile? (video)

Autor: Şerban Blebea, antrenor personal

Se spune că genuflexiunile sunt cele mai bune exerciţii pentru musculatura picioarelor. Şi este adevărat! Niciun alt exerciţiu nu stimulează mai bine muşchii coapselor şi ai posteriorului.

În plus vei lucra şi muşchii abdomenului, ai braţelor şi ai spatelui. Genuflexiunile sunt pe departe cel mai bun exerciţiu pentru întreg corpul. 

Şi pentru că lucrezi atât de multe grupe musculare concomitent, îţi vei transforma rapid corpul într-un furnal de ars calorii. Cu 30 de minute de genuflexiuni pe zi şi un plan alimentar sănătos ar trebui să vezi primele rezultate în doar 7 zile.

Sfatul lui Şerban: Pentru a proteja articulaţia genunchiului ai grijă că aceasta să nu depăşească vârful piciorului atunci când cobori în genuflexiune.

Sursa: Programul Slăbeşte cu Şerban pentru combaterea obezităţii prin sport şi nutriţie echilibrată.

Citește și:
De ce este importantă încălzirea înainte de sport?
3 secrete pentru o transformare corporală de durată
TABATA, antrenamentul-fulger care arde 1000 de calorii în 20 de minute!
Exclusiv Online - 20.05.2015

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.